Reklamace a vrácení

Zásady vrácení a vrácení peněz

Usilujeme o to, abyste byli s nákupem naprosto spokojeni. Pokud si přejete z jakéhokoliv důvodu vrátit nebo vyměnit zboží, přečtěte si prosím níže uvedené informace.

30denní záruka vrácení peněz

Nabízíme 30denní záruku vrácení peněz pro všechny zákazníky, kteří nejsou spokojeni s produktem.

Pokud od doručení zakoupeného zboží uplynulo více než 30 dní, bohužel již není možné zboží vrátit ani vyměnit.

K dokončení vrácení potřebujeme účtenku nebo doklad o nákupu.

Postup vrácení

  1. Před vrácením je nutné vyplnit formulář pro vrácení zboží.
  2. Náklady na vrácení hradíte sami. Náklady na dopravu nejsou vratné a zásilky na dobírku nepřijímáme.
  3. Do balíku nezapomeňte přiložit účtenku, kterou jste obdrželi e-mailem.
Vrácení zboží přijímáme pouze na adrese našeho skladu poštou:
 
Swisspoint data as / euShipments Orthexa
Areál Prologis, budova DC2 / brána 23, Diaľničná cesta 2, 903 01 Senec
 

Vrácení peněz

Kontrola a oznámení

Jakmile obdržíme váš produkt, provedeme kontrolu a e-mailem vás informujeme, zda bylo vaše vrácení schváleno nebo zamítnuto.

Doba zpracování

Pokud bude vrácení schváleno, peníze budou vráceny do 7 pracovních dnů. Částka bude připsána na vaši kreditní kartu nebo způsob platby použitý při nákupu. Pokud jste platili na dobírku, uveďte své bankovní údaje do formuláře pro vrácení zboží.

Zpoždění při vracení peněz

  • Nejprve zkontrolujte svůj bankovní účet.
  • Poté kontaktujte vydavatele vaší platební karty – může chvíli trvat, než bude vrácení oficiálně zaúčtováno.
  • Pokud jste stále nedostali peníze zpět, kontaktujte nás na [email protected].

Výměna zboží

Vyměňujeme pouze produkty, které jsou vadné nebo poškozené.

V případě zjevné chyby si poskytovatel vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, pokud se jedná o podstatnou vadu produktu nebo o zjevně nesprávnou informaci, která by byla rozhodující pro uzavření smlouvy.

Vrácení zboží zakoupeného v množstevní slevě

Podmínky pro plné vrácení peněz

Pokud jste si zakoupili produkty v množstevní slevě a chcete plné vrácení peněz, musíte vrátit všechny produkty. Pokud všechny produkty nevrátíte, ponecháváte si je za plnou cenu bez slevy.

Reklamační nároky

V rámci reklamace máte nárok na výměnu jednotlivých produktů nebo celé objednávky.

Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte nás na [email protected].

Dárek zdarma

Doručenie do balíkomatu zadarmo

Doručení do balíkomatu zdarma

Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost!

Přihlaste se k odběru našeho skvělého newsletteru a my vám zdarma doručíme zásilku do nejbližšího balíkomatu.

* Platí pro objednávky nad 750 Kč a doručení do balíkomatu.

hodin
minut
sekund