Vrácení zboží

Zásady vracení zboží a peněz

Snažíme se, abyste byli se svým nákupem naprosto spokojeni. Pokud si přejete z jakéhokoli důvodu vrátit nebo vyměnit produkt, přečtěte si prosím níže uvedené informace.

30denní záruka vrácení peněz

Všem zákazníkům, kteří nejsou s produktem spokojeni, nabízíme 30denní záruku vrácení peněz.

Pokud od doručení vašeho zakoupeného produktu uplynulo více než 30 dní, vrácení ani výměna bohužel již nejsou možné.

K dokončení vrácení zboží požadujeme fakturu nebo doklad o nákupu.

Stav vráceného zboží

Aby bylo možné získat plnou náhradu, musí být produkt vrácen v původním stavu a nepoužitý.

Postup vrácení

  1. Před vrácením produktu nás kontaktujte na adrese [email protected], abychom se domluvili na podrobnostech a postupu.
  2. Náklady na vrácení zboží hradíte vy. Náklady na dopravu se nevracejí a zásilky na dobírku nepřijímáme.
Před vrácením nás bezpodmínečně informujte e-mailem. Do balíčku je nutné přiložit fakturu, kterou jste obdrželi e-mailem.
 
Zboží k vrácení přijímáme pouze poštou na adresu našeho skladu:
 
Orthexa d.o.o. (BARR)
Stegne 21c
1000 Ljubljana
Slovinsko
 

Vrácení peněz

Kontrola a oznámení

Jakmile váš produkt obdržíme, zkontrolujeme ho a e-mailem vás budeme informovat, zda byla vaše žádost o vrácení schválena, či zamítnuta.

Doba zpracování

Pokud bude vrácení schváleno, bude náhrada zpracována do 7 pracovních dnů. Částka bude připsána na vaši kreditní kartu nebo na platební metodu použitou při nákupu. Pokud jste platili na dobírku, zašlete nám prosím své bankovní údaje včetně čísla objednávky na e-mail [email protected].

Zpoždění při vracení peněz

  • Nejprve zkontrolujte svůj bankovní účet.
  • Poté kontaktujte společnost, která vydala vaši kreditní kartu, protože může nějakou dobu trvat, než bude vrácení oficiálně zaúčtováno.
  • Pokud jste stále neobdrželi peníze zpět, kontaktujte nás na adrese [email protected].

Výměny

Vyměňujeme pouze produkty, které jsou vadné nebo poškozené. Pokud si přejete produkt vyměnit, napište nám na [email protected].

Právo poskytovatele na odstoupení od smlouvy

(v souladu s § 46 odst. 2 slovinského Závazkového zákoníku)

V případě zjevné chyby má poskytovatel právo odstoupit od smlouvy, pokud se jedná o podstatnou vadu produktu nebo zjevně chybnou informaci, která by byla rozhodující pro uzavření smlouvy.

Uplatnění náhrady za poškozené zásilky

Okamžité oznámení

Pokud obdržíte poškozenou zásilku nebo pokud v ní chybí produkty, neprodleně nás informujte a zašlete fotografie na [email protected].

Uchování obalu

  • Po obdržení poškozené zásilky nevyhazujte žádnou část obalu.
  • Pokud zjistíte, že chybí produkty, ponechte obsah v obalu.

Postup uplatnění nároku

  • Jakmile nás informujete, zahájíme reklamační řízení u doručovací služby.
  • Kurýr může požadovat podepsání protokolu o škodě.

Výměna poškozených nebo chybějících produktů

Po obdržení potřebné dokumentace vám zašleme nový produkt.

Odmítnutí převzetí

  • Pokud je zásilka viditelně poškozená, můžete její převzetí odmítnout.
  • Zašlete nám důvod odmítnutí na [email protected].

Následně podnikneme příslušné kroky a zašleme vám nový balíček.

Vracení produktů s množstevní slevou

Požadavky na plné vrácení peněz

Pokud jste produkty zakoupili s množstevní slevou a přejete si plnou náhradu, musíte vrátit všechny produkty. Pokud nevrátíte všechny, ponechané produkty vám budou účtovány za plnou cenu bez slevy.

Záruční reklamace

Při záruční reklamaci máte právo na výměnu jednotlivých produktů nebo celé objednávky.

 

Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na adrese [email protected].

Dárek zdarma

Doručenie do balíkomatu zadarmo

Doručení do balíkomatu zdarma

Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost!

Přihlaste se k odběru našeho skvělého newsletteru a my vám zdarma doručíme zásilku do nejbližšího balíkomatu.

* Platí pro objednávky nad 750 Kč a doručení do balíkomatu.

hodin
minut
sekund